Održan 22. Oldtimer moto rally Rijeka 2019.

Uskrsni Oldtimer Promo Tour 2019.
1 ožujka, 2019
Odgađa se Primorski Rally zbog najave lošeg vremena!
23 rujna, 2019

Održan 22. Oldtimer moto rally Rijeka 2019.

Od Rijeke do Mošćenica provezlo se 30-tak vlasnika raritetnih motocikala i obilježilo prelučku legendu

Rijeka / Mošćenice – Jutarnja kavica, kroasan ili krafna u kultnom „beach baru“ „Morski prasac“, pored nogometnog stadiona Kantrida, bili su uvod u još jedan dan proveden na dva kotača, na motociklima koji su pisali i pišu povijest.

Pored kupača, kojih je na ovoj šljunčanoj riječkoj plaži već u jutarnjim satima bio poveći broj, prošetavali su se, obučeni većinom u kožne prsluke s karakterističnim simbolima neki novi „tipovi“, pa i poneka dama. Neposredno po okrijepi i obavljenoj verifikaciji, na dijelu parkirališta što je sa sjeverne strane omeđeno rasvjetnim stupovima nogometnog igrališta, a s južne morem, postavljeni su čunjevi, poligon kojeg je u dvije različite izvedbe trebalo odvesti kao dio obvezujućeg programa tradicionalnog 22.Oldtimer moto rallya Rijeka 2019.

Očekivanja organizatora, vrijednih entuzijasta Oldtimer kluba Rijeka su se obistinila i na ovogodišnji međunarodni sportsko-turistički susret, natjecateljskog karaktera u okviru Prvenstva HROS-a – Hrvatskog oldtimer saveza, okupilo se blizu 30 motocikala iz cijele Hrvatske, a i poneki susjednih Italije i Slovenije.

Sudionici su se, putem prema Opatiji, zaustavili na legendarnoj Preluci. Na mjestu starta nekadašnjih motociklističkih Grand prix utrka o povijesti i tradiciji oktanskih sportova na ovoj, nekad u svijetu kultnoj stazi, koja ove godine obilježava 80 godina od prve utrke i 50 godina od prve moto GP utrke, prigodni ekspoze im je prezentirao istaknuti sportski djelatnik, novinar i kroničar oktanskih zbivanja Miroslav Krpan.

Nezaboravan trenutak za sve sudionike posjete Preluci bio je, zahvaljujući susretljivosti pratećih policijskih patrola, minutu-dvije pozicioniranje na nekadašnjoj startnoj liniji Grand prix utrka i fotografiranje za povijest. Krenulo se vožnjom, dijelom kultne staze preko „opatijskog zavoja“, kroz Opatiju, sve do Lovrana i posjeta Galeriji „Kuća lovranskog guca“, a potom do rive u Mošćeničkoj Dragi, gdje im je priređen doček i prigodni domjenak.

SVAKI IMA SVOJ FAKTOR

Na svakom mjestu zaustavljanja gotovo raritetni i svi redom izvrsno očuvani motocikli BMW-a, Moto Guzzija, NSU-a, DKW-a, Vespi, Ducatija, Tomosa ili Gilera, od kojih svaki ima „svoj faktor ljepote“ (i cijene), a među kojima pojedini primjerci pripadaju davnim 40-tim godinama prošlog stoljeća, plijenili su pažnju brojnih turista ili slučajnih prolaznika.Završnica susreta s podjelom priznanja održana je u Mošćenicama, na terasi Restauranta Perun.

Oldtimer klub Rijeka tijekom više od 23 godine, organizirao je niz značajnih međunarodnih susreta, rallya i okupljanja povijesnih vozila na dva i četiri kotača. Svih godina aktivnost kluba pomaže Grad Rijeka, a ovogodišnji susret realizirali su i uz pomoć mjesnih vlasti Lovrana i Mošćeničke Drage. Među aktivnim vozačima na dva su kotača svoje vještine ove godine prikazali i nositelji projekta predsjednik OTK Rijeka Mišo Rukavina i predsjednik Moto sekcije Marino Radan.

Posebna priznanja za najljepši motocikl dobili su redom trojica vlasnika – Feliks Sušanj za Moto Guzzi 500, Marinko Slavuj za BMW 500 i Antea Cesar za DKW RT 125. U ekipnoj konkurenciji vožnje na poligonu najviše su prikazali članovi DIT Otok Ivanić ispred OTMK Karlovac i OTK Zadar.

U skupni najstarijih motocikala iz perioda 1935. Do 1945.godine trijumfirali su Antea Cesar (Otok Ivanić), Aljoša Kubaska (Zadar) i Martina Cesar (Otok Ivanić). Robert Berinić i Tomislav Cesar iz Otok Ivanića bili su najuspješniji predstavnici s motociklima perioda 1946.-1960. ispred Anite Laić (Karlovac), dok je Loren Kubaska (Karlovac) slavio pobjedu nad konkurentima Damirom Tomašićem (Karlovac) i Marijanom Žagarom (OTK Delnice) skupine motora proizvedenih u periodu 1961.-1970.godine.

Najmlađu su skupinu predstavljali motocikli proizvedeni od 1971. do 1988.godine, među kojima je zadatke najuspješnije odvezao Marijan Frketić (Karlovac) ispred Nina Ivančića (Delnice) i Tina Laića (Karlovac). Kultni Tomosi imaju svoj „Tomos kup“ a među mopedima iz vremena do 1988.godina najviše spretnosti prikazao je Marijan Frketić ispred Damira Tomašića i Anite Laić.

I tako od riječkog Morskog prasca, preko Preluka, kroz Opatiju i Lovran, do Mošćeničke Drage i uzdignutih Mošćenica vodio je put povijesne motocikle i njihove vlasnike, koji će kroz koji tjedan na neki novi susret širom Hrvatske ili susjednih zemalja. A kroz godinu dana, u lipnju 2020.godine na novi susret s polaznom točkom u tada gradu Europskoj prijestolnici kulture. Nekim novim dionicama, nekim novim izazovima.