Održan 22. Oldtimer moto rally Rijeka 2019.

Uskrsni Oldtimer Promo Tour 2019.
ožujak 1, 2019
Odgađa se Primorski Rally zbog najave lošeg vremena!
rujan 23, 2019

Održan 22. Oldtimer moto rally Rijeka 2019.

Od Rijeke do Mošćenica provezlo se 30-tak vlasnika raritetnih motocikala i obilježilo prelučku legendu

Rijeka / Mošćenice – Jutarnja kavica, kroasan ili krafna u kultnom „beach baru“ „Morski prasac“, pored nogometnog stadiona Kantrida, bili su uvod u još jedan dan proveden na dva kotača, na motociklima koji su pisali i pišu povijest.

Pored kupača, kojih je na ovoj šljunčanoj riječkoj plaži već u jutarnjim satima bio poveći broj, prošetavali su se, obučeni većinom u kožne prsluke s karakterističnim simbolima neki novi „tipovi“, pa i poneka dama. Neposredno po okrijepi i obavljenoj verifikaciji, na dijelu parkirališta što je sa sjeverne strane omeđeno rasvjetnim stupovima nogometnog igrališta, a s južne morem, postavljeni su čunjevi, poligon kojeg je u dvije različite izvedbe trebalo odvesti kao dio obvezujućeg programa tradicionalnog 22.Oldtimer moto rallya Rijeka 2019.

Očekivanja organizatora, vrijednih entuzijasta Oldtimer kluba Rijeka su se obistinila i na ovogodišnji međunarodni sportsko-turistički susret, natjecateljskog karaktera u okviru Prvenstva HROS-a – Hrvatskog oldtimer saveza, okupilo se blizu 30 motocikala iz cijele Hrvatske, a i poneki susjednih Italije i Slovenije.

Sudionici su se, putem prema Opatiji, zaustavili na legendarnoj Preluci. Na mjestu starta nekadašnjih motociklističkih Grand prix utrka o povijesti i tradiciji oktanskih sportova na ovoj, nekad u svijetu kultnoj stazi, koja ove godine obilježava 80 godina od prve utrke i 50 godina od prve moto GP utrke, prigodni ekspoze im je prezentirao istaknuti sportski djelatnik, novinar i kroničar oktanskih zbivanja Miroslav Krpan.

Nezaboravan trenutak za sve sudionike posjete Preluci bio je, zahvaljujući susretljivosti pratećih policijskih patrola, minutu-dvije pozicioniranje na nekadašnjoj startnoj liniji Grand prix utrka i fotografiranje za povijest. Krenulo se vožnjom, dijelom kultne staze preko „opatijskog zavoja“, kroz Opatiju, sve do Lovrana i posjeta Galeriji „Kuća lovranskog guca“, a potom do rive u Mošćeničkoj Dragi, gdje im je priređen doček i prigodni domjenak.

SVAKI IMA SVOJ FAKTOR

Na svakom mjestu zaustavljanja gotovo raritetni i svi redom izvrsno očuvani motocikli BMW-a, Moto Guzzija, NSU-a, DKW-a, Vespi, Ducatija, Tomosa ili Gilera, od kojih svaki ima „svoj faktor ljepote“ (i cijene), a među kojima pojedini primjerci pripadaju davnim 40-tim godinama prošlog stoljeća, plijenili su pažnju brojnih turista ili slučajnih prolaznika.Završnica susreta s podjelom priznanja održana je u Mošćenicama, na terasi Restauranta Perun.

Oldtimer klub Rijeka tijekom više od 23 godine, organizirao je niz značajnih međunarodnih susreta, rallya i okupljanja povijesnih vozila na dva i četiri kotača. Svih godina aktivnost kluba pomaže Grad Rijeka, a ovogodišnji susret realizirali su i uz pomoć mjesnih vlasti Lovrana i Mošćeničke Drage. Među aktivnim vozačima na dva su kotača svoje vještine ove godine prikazali i nositelji projekta predsjednik OTK Rijeka Mišo Rukavina i predsjednik Moto sekcije Marino Radan.

Posebna priznanja za najljepši motocikl dobili su redom trojica vlasnika – Feliks Sušanj za Moto Guzzi 500, Marinko Slavuj za BMW 500 i Antea Cesar za DKW RT 125. U ekipnoj konkurenciji vožnje na poligonu najviše su prikazali članovi DIT Otok Ivanić ispred OTMK Karlovac i OTK Zadar.

U skupni najstarijih motocikala iz perioda 1935. Do 1945.godine trijumfirali su Antea Cesar (Otok Ivanić), Aljoša Kubaska (Zadar) i Martina Cesar (Otok Ivanić). Robert Berinić i Tomislav Cesar iz Otok Ivanića bili su najuspješniji predstavnici s motociklima perioda 1946.-1960. ispred Anite Laić (Karlovac), dok je Loren Kubaska (Karlovac) slavio pobjedu nad konkurentima Damirom Tomašićem (Karlovac) i Marijanom Žagarom (OTK Delnice) skupine motora proizvedenih u periodu 1961.-1970.godine.

Najmlađu su skupinu predstavljali motocikli proizvedeni od 1971. do 1988.godine, među kojima je zadatke najuspješnije odvezao Marijan Frketić (Karlovac) ispred Nina Ivančića (Delnice) i Tina Laića (Karlovac). Kultni Tomosi imaju svoj „Tomos kup“ a među mopedima iz vremena do 1988.godina najviše spretnosti prikazao je Marijan Frketić ispred Damira Tomašića i Anite Laić.

I tako od riječkog Morskog prasca, preko Preluka, kroz Opatiju i Lovran, do Mošćeničke Drage i uzdignutih Mošćenica vodio je put povijesne motocikle i njihove vlasnike, koji će kroz koji tjedan na neki novi susret širom Hrvatske ili susjednih zemalja. A kroz godinu dana, u lipnju 2020.godine na novi susret s polaznom točkom u tada gradu Europskoj prijestolnici kulture. Nekim novim dionicama, nekim novim izazovima.